Daca prostia ar durea…

„Asa i-am zis? Ba da’ ce bine i-am zis!” spunea Mircea Badea acum ceva timp in deja celebra sa emisiune. Dupa o astfel de reprezentatie fatuciana, cuvintele sunt intr-adevar de prisos, dar totusi, este primul post de pe blog asa ca hai sa debitez si eu ceva. Ma intreb, oare aceste pitipoance domnisoare pline de talent chiar nu au altceva de facut? O noua dovada a faptului ca mama idiotilor e mereu gravida.

-Cameramane, cine-i barbosu’ asta fata?!

-E, un cantacios. Du-te si tu si baga-te in seama cu el.

„Mama, mama, ce dracu sa-i zic fata lu’ asta? Hai sa-l intreb ce face…”

-Buna seara, ce faceti domnu’ Adi Despot?

-Buna seara, bine, mersi, ma bucur sa te revad.

-Da, sa ma revezi… „Aoleu fata, m-am blocat fata. Hai sa bag un ras ca poate atrag putina simpatie. Ce faci semne pe la spate? N-am baut mai, am tras si eu un Campari Roz asa… ca pentru domnisoare! Ce, asta se cheama baut? A, gata stiu cum sa-l incui pe barbos; eu mereu mi-am prins urechile la numarat. N-am reusit sa trec niciodata de 3.”

Restul, e desigur Can-Can…

P.S.: Pacat de domnisoara. Raman la impresia ca o uniforma de camerista i s-ar fi potrivit manusa pe langa microfonul ala inestetic.

P.P.S.: Multumesc, urs pt video. :*

UPDATE: Pe dom’soara o cheama Alexandra Avram si este VJ la postul TV Music Channel. De asemenea, ea a jucat rolul de ispita la „Nora pentru Mama” si a fost banuita ca ar fi avut o aventura cu patronul Music Channel, iubitul Ioanei Basescu. Si da, interviul este 100% real.

Un comentariu

Din categoria Jenibil, dar irezistibil, Muzici

Un răspuns la „Daca prostia ar durea…

  1. TheyCallMeUrs

    Se pare ca basmele tind sa devina realitate…3 devine o cifra magica :))
    Sa speram ca si partea de final, cand toti „au trait fericiti pana la adanci batraneti”, o sa se aplice si pe taramul nostru…:-:D<

Lasă un răspuns

