Melodia prin excelenta.

Atat de aproape, indiferent cat de departe
Fara a putea fi mai mult din inima
Mereu avand incredere in cine suntem
Si nimic altceva nu mai conteaza.

Nedeschizandu-ma niciodata in acest fel
Viata e a noastra, o traim in felul nostru
Toate aceste cuvinte pe care nu doar le spun
Si nimic altceva nu mai conteaza.

Caut increderea si o gasesc in tine
Ceva nou pentru noi in fiecare zi.
Deschide mintea pentru o vedere diferita
Si nimic altceva nu mai conteaza.

Fara sa-mi pese de ceea ce ei fac
Fara sa-mi pese de ceea ce ei stiu
Dar eu stiu…

Atat de aproape, indiferent cat de departe
Fara a putea fi mai mult din inima
Mereu avand incredere in cine suntem
Si nimic altceva nu mai conteaza.

Fara sa-mi pese de ceea ce ei fac
Fara sa-mi pese de ceea ce ei stiu
Dar eu stiu…

Nedeschizandu-ma niciodata in acest fel
Viata e a noastra, o traim in felul nostru
Toate aceste cuvinte pe care nu doar le spun.

Caut increderea si o gasesc in tine
Ceva nou pentru noi in fiecare zi
Deschide mintea pentru o vedere diferita
Si nimic altceva nu mai conteaza.

Fara sa-mi pese de ceea ce ei zic
Fara sa-mi pese de jocurile pe care le joaca
Fara sa-mi pese de ceea ce ei fac
Fara sa-mi pese de ceea ce ei stiu.
Si eu stiu…

Atat de aproape, indiferent cat de departe
Fara a putea fi mai mult din inima
Mereu avand incredere in cine suntem
Nu, nimic altceva nu mai conteaza.

Metallica, aici intr-un recital deosebit de trei piese la concertul Live Earth desfasurat pe 7-07-2007. Superb. Absolut superb. Pe langa Nothing Else Matters au mai cantat Enter Sandman si Sad But True. Ce n-as fi dat sa fiu si eu acolo, macar pe un ultim scaun al peluzei lui Wembley. Bine ca macar exista YouTube.

Un comentariu

Din categoria Muzici

Un răspuns la „Melodia prin excelenta.

  1. TheyCallMeUrs

    Viata, se pare ca va disparea
    Incetul cu-ncetul in fiecare zi
    Pierzandu-ma in mine
    Nimic si nimeni nu mai conteaza
    Mi-am pierdut dorinta de a trai
    Pur si simplu nu mai am ce da
    Nu mai exista nimic pentru mine
    Am nevoie de sfarsit, pentru a ma elibera

    Lucrurile nu mai sunt ce erau odata
    Imi este dor de cel din mine
    Pierdere fatala, asta nu poate sa fie adevarat
    Nu mai support acest iad pe care il simt
    Goliciunea ma umple
    Pana la agonie
    Intunericul din ce in ce mai mare pune stapanire
    Am fost odata Eu, dar acum acel Eu nu mai e

    Nimeni in afara de mine nu ma poate salva, dar e prea tarziu
    Acum nu pot sa mai gandesc, nici macar de ce as mai incerca

    Ziua de ieri pare ca si cum nici nu ar fi existat vre-odata
    Moartea ma intampina calduroasa, acum voi spune doar Adïo!

    „Fade to black” ai uitat sa mentionezi 😛 … a fost favorita mea ceva timp, cand eram intr-o stare cam emo (recunosc :-< )…dar inca o consider foarte tare :X

Lasă un răspuns

