,,Educa-te, vito!”


– Nu intentionezi sa faci ceva cu viata ta?
– Pai… fac!

Intrebarea soc a saptamanii: „Esti casatorita?”. Cat de dobitoc sa fii? Sincer, cat de dobitoc?

Eu tind sa cred totusi ca intrebarea soc a fost adresata de fatuca. O alaturare de cuvinte mai socanta decat asta cu greu imi pot imagina. Recunosc ca prima data cand am urmarit inregistrarea am fost deosebit de iritat, dar m-a calmat instantaneu inteligenta mirifica a Adei. Modul in care i-a persiflat, expresia fetei, lejeritatea, melodia… totul. Fabulos. Bravo Ada!
Sustineti si voi campania impotriva tutelor si tutilor de la tembelizor. Soarta omenirii sta pe umerii vostri. Nu inchideti ochii.

P.S.: Totusi, cum sa pui o asemenea intrebare?

Va las aici si (cu adevarat superbele) versuri:

Vreau in cimitir sa zac
Sau sub apa de pe lac.
Vreau sa creasca iarba deasupra mea
Mai bine decat sa imi leg inima
De-a altcuiva.
Asa.
Vreau sa iubesc.
Vreau iubirea sa intalnesc.
De ce sa legi doua suflete laolalta?
De ce sa legi doua maini ce nu s-au cautat niciodata?

De ce sa legi doua suflete laolalta?
De ce sa legi doua maini ce nu s-au cautat niciodata?

De ce sa legi doua maini ce nu s-au cautat niciodata?

Scrie un comentariu

Din categoria Muzici, Personal

Lasă un răspuns

