Ma doare’n paispe

poza… de toate rautatile voastre.

Eu am umbrela si sunt protejat.

Oricate proiectile flegmatice ati trimite catre mine, nu reusiti sa ma nimeriti, pentru ca am umbrela si sunt protejat.

Lumea ma uraste pentru ca sunt cel mai bun si oricat de mult ar incerca, ramane mereu cu mult in urma mea. Dar pe mine nu ma doare, ca am umbrela si sunt protejat.

Oricate ploi acide as atrage, oricate tunete si fulgere s-ar indrepta furtunos catre furtuna ce salasluieste in mine, eu nu sunt afectat. De ce? Pentru ca am umbrela si sunt protejat.

Vreti sa ma rapuneti? Am umbrela si sunt foarte smecher!

Dar daca intr-o zi, cum doarme el linistit, imi vine (pana acum necunoscutul) calcai ahilian si hotaraste sa ma doboare? Sa mai aiba efect umbrela asupra ilustrului meu dusman? Sa il mai inspaimante cum a facut si pana acum? Sa mai stea alaturi de mine protejandu-ma? Sau ma va trada si ea ca oricine a avut ocazia pana in prezent? Dilema vietii mele. Ma duc sa mananc.

Scrie un comentariu

Din categoria Personal

Lasă un răspuns

