Iata vin colindatori…

Florile dalbe. Ete ca nu sunt prea dalbe. Am umblat azi de mi-a venit rau. Am ajuns tarziu acasa, obosit, infometat, batut si cu banii luati. Ma rog, poate nu chiar atat de rau. Dupa ziua asta deosebit de umeda, lunga si mocirloasa (dar totusi placuta) mi-am mai creat o intrebare retorica la care sa ma chinui sa raspund: De ce gibonii, urangutanii si cimpanzeii, cand vad o chitara, se scarpina in cap, sar in sus de bucurie si scot sunete intraductibile? O fi in natura speciei lor, or vedea/auzi ceva ce noi, oamenii normali nu putem, sau poate le-o placea sa se manifeste asa cu orice motiv si in orice imprejurare. Ciudate animale si stramosii nostri. Pacat ca inca nu am reusit sa evoluam toti la Homo Sapiens Sapiens. Mai rau, multi au involuat, sub stadiul de primata, pana la un jenant stadiu de amiba sau euglena verde. Plec ca pe urma ma supar singur si mai rau.

Scrie un comentariu

Din categoria Personal

Lasă un răspuns

