Adio, prieten drag

seinfeld_show_desc_cast1Nu, n-a murit nimeni. Doar ca in seara asta se difuzeaza ultimele (ULTIMELE!!!) doua episoade din Seinfeld, serialul meu favorit. Zile, saptamani, luni de-a randul a fost singura alternativa viabila de pe micul ecran. Cand ma uitam pe programul TV si vedeam numai si numai balarii, stiam ca am o solutie: Seinfeld! Dar acum nu voi mai avea… De ce dracu’ nu ati facut ma’ douajde sezoane ca altii? V-ati limitat voi la 9. In plus, pe langa deliciul a 40 de minute de umor de cea mai buna calitate, inaintea fiecarui episod, am avut ocazia de a ma delecta cu povestile autohtone ale celor doi baieti din celebrele reclame de la Altex (era ta’su ma, betmen-betmen)*. Dar acum nu voi mai avea… Macar acum ma asteapta probabil cel mai bun episod, Procesul, episod in care personajelor li se aduc acuze pentru toate tampeniile savarsite pana acum. Un episod genial (spun asta pentru ca da, am mai vazut serialul cap-coada de doua ori). La naiba, se termina! Asta e; o sa ma uit la filme cu Seagal/Van Damme si o sa imi curga bale de emotie si suspans.

Ete o mostra de comedie de la good ol’ Youtube:

*Bogdan Naumovici şi Cătălin Ciurlău

Update: Se pare ca intr-adevar mai sunt doua episoade, dar sunt duble. Ceea ce inseamna ca mai am si maine Seinfeld. Jambalaya!

Update2: Abia maine (recte azi) va fi episodul cu Procesul, ocazie cu care, la Seinfeld, frate, vor fi invitati toti eroii povestirilor neaose ale hazliilor de mai sus. Desi cred ca vorbesc singur din moment ce niciunul dintre (numerosii mei) cititori nu se uita la Seinfeld, eu simt o mare bucurie (insotita de o mare tristete) si simt nevoia sa o (le) dezlantui.

Lasă un comentariu

Filed under Filme, Personal

Lasă un răspuns

