Sunt roman in tara mea

Oficial mi-e bine asa.

Asta anunta un cantec difuzat cu prea multa frenezie pe frecventele radiourilor romanesti. Scopul acestui post? O modalitate lejera de a scapa de frustrarea acumulata in ultimele zile. De peste o luna, in ciuda sacilor de bani carati cu mare greutate spre casieria lor, jegosii de la UPC au realizat ca nu sunt destul de umil si servil si, astfel, au decis sa imi limiteze accesul la fabuloasele servicii oferite la doar cateva ore (cumulate) pe zi. Asadar, in intervalul orar 16:00-22:00 (uneori chiar 24:00) nu se pune problema vreunui minut continuu de semnal internautic. Trezindu-ma in postura de client cu probleme, dar 100% obedient, am realizat ca un prim-pas spre rezolvarea problemei mele ar fi Serviciul Clienti. Plin de incredere fac rost de numar, il tastez, apelez si stau. Stau. Stau. Stau. Dupa 6 minute raspunde plin de amabilitate un domn mucos politicos caruia, dupa ce ii prezint (cu fluenta mare de flegme pe secunda) problema si frustrarile aferente, ma intreaba rece „Cum spuneati ca va numiti?”. Nu imi sta in fire sa iau foc, dar in momentul acela imi venea sa fac ceva. Nu stiu ce, dar ceva cu siguranta. Mi-a raspuns ca problema este cunoscuta de prin noiembrie si ca echipele tehnice sunt pe teren, in plina actiune reparatorie, practic… as we speak. Scarbit de situatie si de conditiile jenante pentru purcoiul de bani livrat lunar, ma decid sa ma mut la halta firma de net. Raspunsul: nu se poate! De ce? Blocul dumneavoastra nu este in aria de lucru. Echipele noastre sunt in cealalta parte a orasului si se vor intoarce in partea dumneavoastra de oras abia in primavara-vara. Concluzia: UPC-ul, ale carui initiale nici acum nu stiu ce reprezinta, este o firma jegoasa, monopolista, fara respect pentru fraierii aducatori de parale. Alternative? Blocul meu nu e in aria lor de lucru.

P.S.: Deja ma simt mult mai putin frustrat.

2 comentarii

Din categoria Personal

2 răspunsuri la „Sunt roman in tara mea

  1. Vrei sa scapi de frustrari? Incearca cu o lamaie…in ochi…in ochii alora. 😀 Welcome to JamROck, vorba slavitului Damian Marley.

  2. wikilife

    O sa le bag si niste scobitori sa intre mai bine. Legat de Damian… cum dracu sa nu fi bun cand iti curge prin vene asemenea sange?!

Lasă un răspuns

