Nu se mai poate, monşer!

Da, nu se mai poate! Nu mai pot asa! M-am saturat sa fiu tratat in halul asta! Stiu, nu sunt special, nu sunt un geniu (desi sunt genial), dar nu pot sa mai stau sa fiu luat de prost. Motivul acidei mele revoltari? Tembelizorul. Nenorocita de cutie cu tub catodic (cristale lichide) spanzurata de un mat alb aducator de semnal indobitocitor. Odata cu aparitia si producerea lui in masa (nu, nu in ma-sa) a inceput adevaratul declin al civilizatiei bipede. Nu sunt de vina Osama, petrolul, Bush, Sarkozy, Bivolaru, Base, Mircea Badea, Kim Jong Il, Putin si nici chiar afurisitii de canguri (fucking kangaroos). Nenorocita de cutie e vinovata. S-o jupuim, s-o facem drapel. Dar nu asta era ideea. Chiar mi se rupe de soarta lumii; oricum murim mai devreme sau mai tarziu, dar cat traiesc nu vreau sa mai fiu prostit pe fata, pe sistemul „taci si-nghite”. Experienta de a primi o flegma intre ochi si o palma dupa ceafa de cate ori ridici capul sa zici (sau chiar sa gandesti) ceva culturalizant e total dezagreabila. De aceea am instituit embargou. In camera mea nu mai functioneaza televizorul, desi exista in continuare. Cum spunea proful de mate, nu poti spune ca te-ai lasat de bautura, decat cand stai cu sticla pe masa si nu simti nimic.

P.S.: Daca vi se pare ca rasuna o urma de mandrie din vorbele mele, aveti dreptate.

Un comentariu

Din categoria Personal

Un răspuns la „Nu se mai poate, monşer!

  1. kr!s

    Welcome to the club.

Lasă un răspuns

