Bate vantu-n urbea X

(Pre)umblatul la ora 03:00 AM singur, de nebun, pe strazi este cea mai reconfortanta experienta pe care am trait-o. E chiar mai buna decat somnul. In sfertul de ora pe care l-am petrecut sub luminile protectoare ale orasului, am realizat cat sunt de egoist. Il vroiam sa fie al meu, doar al meu. Aveam o dorinta aproape de nestapanit sa sparg magazinele, bancile si chioscurile de ziare. Daca nu ar fi venit Bronecu’ si mi-ar fi spart nasul, poate chiar as fi facut-o. De ce dracu’ simteam asta? Plictiseala, frica de monotonie, frustrare, depresie? Probabil toate laolalta, in doze mai mult sau mai putin egale. Dar nu asta este partea esentiala. Importanta este starea euforica de spirit dobandita odata ajuns acasa (si nu, nu trasesem nimic pe nas). Realizezi cat de mic si insignifiant esti pe de-o parte, dar, pe de alta parte, cate lucruri importante poti face pe parcursul a cateva secunde. Trebuie incercat! Garanteaza maestrul.

P.S.: La multi ani, Andrada!

1 comentariu

Filed under Personal

One response to “Bate vantu-n urbea X

  1. Pingback: Jonglări lexicale « Wiki Life

Lasă un răspuns

