Filmul cu viata facand remiza

Omul fara chip - Mel Gibson

Omul fara chip - Mel Gibson

In ultimii 2-3 ani, mi-am autodovedit ca televizorul este ultima solutie pentru un film bun, sau macar vizionabil. Aseara am fost insa contrazis, si inca cum. Nu sunt nici Irina Margareta Dristor si nici Ada Rosetti, dar pot aprecia, zic eu destul de bine, valoarea unei productii. Ca sa trec la subiect, aseara, in timp ce butonam frenetic, am dat peste Omul fara chip, starring Mel Gibson. Am stat doua ore lipit cu fundul pe canapea, total captivat (filmul era pe Tvr => fara reclame). Il mai vazusem, dar cu mult timp in urma, cand eram prea mic si prea prost pentru a-l putea privi cu ochii potriviti.

Un film nu bun (nici nebun), ci foarte bun, in care rautatea pura a omului, combinata cu psihicul in aparenta puternic, dar in esenta fragil al copiilor supra-maturizati de viata dura pe care o duc, este cioplita cu maiestrie de Mel, de undeva de departe, de pe insula lui izolata. Atat si nimic mai mult.

Scrie un comentariu

Din categoria Filme

Lasă un răspuns

