Ultimul Mohican

Ultimul Mohican - James Fenimore Cooper

Ultimul Mohican - James Fenimore Cooper

Inspirat de publicitatea filmului omonim si de prezenta romanului in Top100 Adevarul, m-am decis plin de zel sa purced in citirea sa. In timp, zelul s-a dus dracu’, scazand cu mult sub nivelul marii, provocandu-mi o somnolenta iesita din comun. Paginile lungi si plictisitoare, cu multe cuvinte goale ce nu reprezinta nimic, actiunea limitata, descrisa pana la cel mai mic detaliu, lipsa caracterelor personale ale personajelor si multe altele poate m-ar fi atras la varste de frageda pruncie (sa zicem 10-15 ani), dar acum, asa matur cum sunt, nu fac altceva decat sa imi scada si mai mult interesul. Manat de teancul din ce in ce mai mare de carti (posibil) mult mai captivante, cu mare regret anunt ca am renuntat la Fenimore Cooper. Poate la batranete, in pragul senilitatii, ma va atrage din nou.

Acum, dupa ce am scapat de povara indiano-americana, o sa incep cel mai atragator volum din biblioteca, si anume Putin si noua Rusie, primit cu ziarul Financiarul, roman din care sper sa-mi reconfirm parerea foarte buna despre tarul de la Kremlin. Cel mai probabil o voi detalia in recenzia pe care o voi face.

3 comentarii

Filed under - Carti, • James Fenimore Cooper

3 responses to “Ultimul Mohican

  1. kr!s

    Emile Zola ftw.

  2. ce vremuri. am citit cartea asta cand eram copil.. atunci mi s-a parut magica.. dar acum cred ca as fi de acord in totalitate cu tine. btw. te-am adaugat in blogrollul meu. numai bine😉

  3. wikilife

    Iti voi intoarce gestul imediat ce iti va merge site-ul.

Lasă un răspuns

