Suspiciosu’ dă serviciu

Sunt o persoană foarte suspicioasă. N-am încredere în nimeni (nici măcar în mine, uneori) şi nimic. De asemenea, sunt genul de om care se consideră continuu ameninţat de interesele meschine si voinţa rea a celor din jur. Astfel, teoriile conform cărora suntem bombardaţi cu tot felul de substanţe, viruşi, creaturi microscopice  (unele chiar de provenienţă extraterestră) menite să ne îmbolnăvească atât fizic, cât mai ales psihic nu mi se par deloc imposibile. Ca să trec la planul concret, astăzi m-am simţit altfel, schimbat, sau chiar modificat (probabil că nu genetic, dar ceva asemănător). Am avut mari probleme în aspecte care alteori îmi erau banale: mă împiedicam de tot ce-mi apărea în cale, îmi scăpau lucruri din mână, mă trezeam înjurând si enervându-mă degeaba pe oameni şi lucruri nevinovate. Veţi spune că pur şi simplu treceam prin una din acele zile specifice fiecărei persoane în care coeficientul de atenţie este foarte scăzut. Ce spuneţi însă de faptul că am observat aceleaşi simptome şi la cei din jurul meu, oameni cu o atenţie desăvârşită în trecut, care azi se împiedicau de cabluri, praguri ş.a. sau manifestau sentimente de boală fizică nespecifică (le era rău în draci). Conform credinţei expuse mai-nainte, nu m-aş mira câtuşi de puţin să fi fost ţinta unei glume a licuricilor de sus care, din puţină plictiseală s-au gândit să facă puţin mişto.

O teorie care nu se bazează pe nimic altceva decât pe nişte observaţii făcute de un ins care trecea prin una din acele zile. Totuşi, cum ar fi dac-ar fi?!

P.S.: Luaţi în considerare şi alţi viruşi precum HIV care au fost introduşi artificial în populaţie, pentru a reduce efectivele umane şi, odată cu ele, cifrele alarmante ale consumului alimentar global.

7 comentarii

Filed under Teorica Conspiraţiunii

7 responses to “Suspiciosu’ dă serviciu

  1. coajadecopac

    Masonii sunt de vina! Spune-i aluia de-a facut Zeitgeist si castigi un iPhone! :))

  2. wikilife

    Cu cristale Zwarovsky, sper…

  3. coajadecopac

    Indubitabil, irefutabil si incontestabil… De 24 de carate si 7 dani.

  4. kr!s

    Ba e Swarovski.
    Si da, esti paranoic.

  5. coajadecopac

    Stiu. Am vrut sa te corectez da’ am zis ca iar fac pe Jm3N@Ru’ M@R3 B0$$ cu wikipedia:))

  6. wikilife

    Timpul meu este mult prea preţios pentru a-l irosi pe memorarea unor brenduri. Centura, cât e centura? Gâtul lui Bush se simte înfrigurat… i-ar ţine de cald o pânză neagră atârnată de tavan.

  7. Stres

    it`s called reality son , get used 2 it .

Lasă un răspuns

