Tag. I’m it!

Bauturi:
Cafeaua: Doar în combinaţii semi-dubioase din care rezultă băuturi cu denumiri (de asemenea) semi-dubioase, cum ar fi Caffe Latte, Latte Machiatto, Cappuccino… mă rog.
Vinul: Singurul vin cu denumire de origine controlată pe care l-am băut, pe lângă good ol’ butuc, a fost Sauvignon-ul Blanc Premiat de la Jidvei (demi-sec).
Berea: Spre deosebire de colega kr!s, eu suport Redd’s-ul chiar foarte bine. In rest, nu sunt pretentios la bere. Apreciez insa mai bine o bere la draught decat una la sticla. Nu sunt insa un bautor profesionist.
Tăria: Seacă nu beau. Mi se bare boschetăreşte, dar fiecare cu gusturile lui. În combinaţii… sa dea dracu în ele de cocktail-uri că fiecare le face în alt fel. Mai beau câte o tequila din când in când, dar ăsta e deja un ritual, nu o simplă tărie.
Sucul: Nu prea beau suc. Doar cateodata, suc de mere.
Ceaiul: Exista persoane experte in ceaiuri, care sunt in stare sa diferentieze doua sortimente doar dupa mireasma (de gust nu mai vorbim). Au acasa colectii intregi aduse din cele mai intunecate colturi ale celor mai obscure jungle. Da, ati ghicit, nu ma numar printre ei. Pt mine ceaiul e o apa calda, dulce, cu o aroma oarecare, care se bea la raceala.

Mancare (aici e baza):
Mancaruri: Nu sunt pretentios. Cum spunea cineva la Teveu zilele trecute, daca vad o vaca vie pe strada, ma duc si musc din ea. Apreciez insa pestele, muschiul de vita, muschiuletul de porc, ciupercile proaspete, carnea de miel, senvişurile de dimineata. Legat de asta, detest persoanele care considera cartoful prajit fel principal, iar halca de carne din farfurie o necesitate.
Desert: Nu ma omor dupa dulciuri… Imi plac prajiturile facute in casa si cam atat.

Cinematografie:
Actori: Mel Gibson, Anthony Hopkins, Robert de Niro, Al Pacino, Toma Caragiu, Marin Moraru, Ilarion Ciobanu, si multi altii probabil care nu-mi vin acum în mintea mea şi-aşa obosită.
Cateva filme: Lord of the Rings ftw!!!. Desigur si altele, dar o lista e destul de inutila. In general detest filmele noi, ridicate in slavi doar pentru ca scrie 2009 intre paranteze.

Cu degetul pe harta:
Munte sau mare: Mic.
Unde as vrea sa merg: IASI!!! (prietenii stiu de ce)
Unde nu as vrea sa merg: … Cotu’ văii?!

Arta:
Poet: „It’s a Newman”… pentru puţinii mei cititori fani Seinfeld.
Carte: „A cincea fiola”, de Michael Palmer, „Fortareata Alba” de Orhan Pamuk, „Bufnita Oarba” de Sadegh Hedayat.
Pictor: Nicolae Grigorescu [not].
Muzica: Celtice, rocăreli… prostii de genul ăsta.
Aforisme:Life’s a bitch. Fuck it. How true!

Tehnologie:
Jocuri: Misterele Laurei?!
Site-uri: Gugăl, Wiki Life, Editura Polirom si alte bloguri.
Programe care imi usureaza viata: Programul fizic de dimineata. Somn->trezit->scoala+somn+trezit (de vreo 6-7 ori pe zi)->acasa=>somn.
Ce ma intereseaza cel mai mult la un calculator: Sa dispuna de tehnologie Stealth.
Telefon Mobil: Sony Ericsson W810i. Un telefon pentru care am muncit o vara intreaga la vremea lui. Intre timp mi-a trecut boala de telefonie.
Ce caut la un telefon mobil: Sa nu se sparga usor, sa ma tina bateria si sa cante o melodie din cand in cand.

„Cunoste-te pe tine insuti”:
Nume de fete: Kr!s, kr!s, lt@d… oups! kr!s, kr!s…
Nume de baiat: Gigi, Gicu (ca să o citez pe profa de info)
Jocuri de societate: Căcat. Trombon.
Jocuri sportive: Aruncatul în cap de pe culmile gândirii.
Culori: Roz.
Contraste: Eu-tu, noi-voi. Ce căcat?!
Floare: Bujori ofiliţi.
Metal: Hidrargirum (beat that!!!)
Familia ideala: Una cu mulţi copii.
Animal: Văduvă neagră.
Masina: Una care să mă ducă departe de lumea infamă în care trăim.
Cateva calitati: Mai bine nu.
Cateva defecte: Sunt prea bun în tot ceea ce fac. Ca să-l citez pe maestrul Ciutacu, când mă uit în spatele meu văd un mare hău.
Ce ma scoate din sarite: Prostia, superficialitatea si… minciuna.
Ce ma binedispune: De asemenea, o carte buna, un somn bun, cantitati mari de bani si cam atat.
Nu plec de acasa (pe o perioada mai lunga de timp) fara: Leuţi, telefon, chei… haine?!
Cea mai mare „nazbatie”: Am spart o vază când eram mic şi am luat un 3 la mate în clasa a noua (urmat, desigur, de unul în clasa a zecea).
Intalnesti pestisorul de aur si ai dreptul la o dorinta: Ce penibil. Ca o primă dorinţă îi cer să îmi îndeplinească un milion de alte dorinţe. Până la 999 999 ne mai gândim. Die goldie!

Ce asculti acum: Radio Eva Lounge & Chillout.

Un comentariu

Din categoria Personal

Un răspuns la „Tag. I’m it!

  1. kr!s

    uh,uh, maestrul marimar a zis „cacat” !!!

Lasă un răspuns

