Suflet jegos

Dacă încă mai sunt în deplinătatea facultăţilor mintale, le voi pierde destul de curând în schimbul unei deosebit de banale razne pe care o voi lua la pachet fiindcă acum m-am săturat. Simţeam nevoia să spun asta… să mă descarc precum un telefon ce urlă de durere. Toată lumea vede cafeniu o zi, două… hai trei, dar la mine nu se mai opreşte. Ce viaţă de rahat tind să concluzionez, să apăs Publică, să mai fac un post, să mai aduc 2-3 vizitatori, să mai primesc 1 comentariu şi să mai sorb o picătură din paharul înveninat din faţă-mi. Deodată, mă izbeşte gândul că sunt de fapt un fericit ale cărui unice probleme sunt cantităţile excesive de hormoni eliberaţi într-un gest de atac la persoană în creierul meu (mult prea dezvoltat şi pragmatic pentru restul hălcii de carne care-l susţine) de către nişte glande cretine. Alţii mor de foame/sete şi eu stau şi mă plâng ca nu mi-a zâmbit nimeni azi. Sunt penibil. Post de neluat în considerare. Poate cauza dezgust.

2 comentarii

Din categoria Jenibil, dar irezistibil, Personal

2 răspunsuri la „Suflet jegos

  1. kr!s

    frate, coae, dude sau cum mai vrei tu. ce pana mea scrii asa intortocheat? Nu am inteled decat ceva cu o suparare, niste hormoni si pana mea. Esti frustrat?

    [te-am bagat in seama :>]

  2. Ala de langa tine care nu mergi cu el la un ping-pong

    anioz… :)))) si tu ai blog.

Lasă un răspuns

