Melodia serii – 14Apr

Răsfoind ceva am dat peste melodia asta. Dintr-un motiv ciudat de necunoscut îmi aduce aminte de copilărie. În seara asta, întorcându-mă acasă, am văzut pe stradă un arici. Se plimba tiptil-tiptil pe lângă marginea trotuarului încercând să mă evite pe mine si luminile/umbrele ce-i apăreau în cale. Stăteam şi mă întrebam, oare ce o gândi micuţul de el? Stăteam eu şi mă întrebam… Stăteam…

La Bouche – Be my lover

Lasă un comentariu

Filed under Muzici, Personal

Lasă un răspuns

