Navigarea fără pânze duce la înec

903042205_lAzi mi-am petrecut ore bune pe Iutub uimindu-mă de nebunia omului ăsta. E cretin, dus cu capul, tâmpit de-a binelea… Îl cheamă Tim Flippy Morris şi se prezintă astfel:

Mucles.

P.S.: Dacă vă uitaţi atent, omul mai şi încasează banii pentru fiecare cocteilaş preparat. Absolute FREAK! Gotta’ love the bastard!

P.P.S.: Refuz să mi-l imaginez fierbând ouă de Paşte.

Un comentariu

Din categoria Personal

Un răspuns la „Navigarea fără pânze duce la înec

  1. kr!s

    Tocmai mi-am schimbat parerea despre ceea ce inseamna ptr mine idealul masculin.

Lasă un răspuns

