Să borăşti, nu alta

Mi-e scârbă de ţara asta! Mi-e scârbă să trăiesc printre oameni care consideră că din arestarea unuia precum Gigi Becali rezultă că sistemul juridic românesc funcţionează. M-am săturat să admir rămăşiţele unui pseudo-trecut încercând să închid ochii la valurile de vomă care acoperă în prezent plaiurile mioritice. Sunteţi de toată jena, bă justiţiarii lu’ peşte!  Vreau să plec din ţara asta! Oriunde… Australia, Antarctica, Insulele Cayman… oriunde. M-am săturat să fiu pus laolaltă cu tot soiul de sub-oameni care cică, din pricina unor ştampile trântite pe un buletin de vot, ne sunt, vezi-Doamne, superiori. Screw you! Cu speranţa unei mai bune zile de mâine pentru noi, sclavii cu Votat în vârful degetului, vă urez să n-apucaţi s-aveţi parte de sacii de bani publici pe care v-aţi pus poponeţul.

P.S.: Aviz oligofrenilor care pot apărea cu jenante acuze la adresa mea: acest post nu este un elogiu adus măreţiei becaliene ci o flegmă cerebrală, rezultată din centralizarea gândurilor mele de după-amiază.

Scrie un comentariu

Din categoria Personal

Lasă un răspuns

