Rectificare la mişto

Acel învăţământ pe care mai ieri aveam de gând să-l dezintegrez cu foc şi patimă mi-a oferit astăzi drept şpagă recompensă pentru întreaga-mi strădanie de a reprezenta liceul în lume (hai judeţ) o carte (Trei dinţi din faţă, Marin Sorescu).

Profa de română m-a întrebat dacă sunt dezamăgit de premiu. #%$@*%!&!$… ăăă, nu. Trăiască sistemul, învăţământul, democraţia, Constituţia, Codul Penal, Licuricii, Eba cu al ei scaun electric, Nuţi cu murăturile… acum şi-n vecii vecilor.

7 comentarii

Filed under Personal

7 responses to “Rectificare la mişto

  1. kr!s

    Cartea a prezentat-o Badea, ca se distribuia cu nush ce ziar. Iti dai seama ca nici macar nu e luata la pret de librarie? :)))

  2. I-aş lua murăturile în gură lu’ tanti Nuţi, mânca-i-aş fofoloanca de milfă… În rest nu mă pasionează subiectul literaturii, no offense, am venit să-mi dau cu părerea despre…gogonele…

  3. wikilife

    Da, cu Jurnalul National. 10 lei per buc. Sincer sa fiu, sex-appealul duduii (ca sa folosesc un termen Badian) nu ma atrage catusi de putin.

  4. De gustibus non est disputandum, monşer…😀

  5. wikilife

    Poftă bună la gogonele!

  6. dionis

    :)) mai macar tu ai primit ceva bun de citit… eu m-am ales cu o singura carte de la o profesoara de engleza pentru un concurs castigat , ” Consilierea carierei” -Mihai Jigau

    oricum spor la citit

  7. wikilife

    Personal detest cartile astea de sfaturi in cariera, de castigat bani, si alte ponturi. Am vazut ca astia la Polirom au cu zecile. Mi se par atat de penibile… doamne!

Lasă un răspuns

