SFera

Sfera - Michael Crichton

Acum o lună mă izbea într-un mod penibil o revelaţie inteligentă privind viaţa extraterestră în postul ăsta. Foarte modest mă întrebam cum dracu nu realizează oamenii anumite lucruri absolut logice pe care numai eu le gândeam.

Uite că Michael Crichton mi-o luase înainte cu vreo 22 de ani. Cel puţin în partea de început punctează cu o precizie de ceasornic elveţian fiecare idee pe care aş fi putut-o avea, fiecare concept pe care mi l-aş fi putut imagina, fiecare strălucire care m-ar fi putut lovi şi apoi părăsi la fel de rapid. Mă face de râs faţă de mine, de propria-mi conştiinţă, parcă dezvăluind o avanpremieră a subiectului central.

Pe scurt căci e târziu, un roman fantastic, fabulos care mi-a deschis ochii şi mai mult (dacă mai era nevoie) spre literatura SF.

Povestea e simplă: o navă este descoperită pe fundul Pacificului, iar în expediţia organizată pentru explorarea ei este trimisă o echipă din specialişti în diverse domenii. Ce urmează ei să găsească în interiorul astronavei şi ce efect va avea acest obiect asupra lor vă las pe voi să descoperiţi. Vă va impresiona cu siguranţă.

3 comentarii

Filed under - Carti, • Michael Crichton

3 responses to “SFera

  1. dionis

    app .. au scos si un film dupa ea pe care foarta multe lume il confunda cu Abisul

  2. wikilife

    De multicel incerc sa-mi fac timp sa-l vad. Poate zilele astea o sa si reusesc.

  3. Daca tot ti-a deschis ochii spre literatura SF iti recomand seria „Fundatia” de I. Asimov si „Dune” de F. Herbert

Lasă un răspuns

