Cum am ţepuit fără să vreau Editura Polirom

… de Wiki Life

Într-o ţară lume în care reuşitele tale depind de ţepele administrate altora atingi nirvana în momentul în care reuşeşti şi tu, la rândul tău, să tragi o ţeapă.

Mi-ar fi plăcut ca topicul să se numească ,,Cum am devenit bogat ţepuind Editura Polirom”. Din păcate, în actuala situaţie monetară, cu 10 lei în plus nu devii Patriciu.

Vă întrebaţi probabil ce s-a întâmplat. Întrucât povestea e foarte simplă, voi începe cu începutul pentru a-i adăuga o notă de dramatism.

Noua mea pasiune este cumpăratul cărţilor. Aş putea să-mi transform apartamentul în depozituldecărţialurbeiX.ro fără prea mari eforturi. Acum o săptămână, în urma unui influx de capital în propriile-mi buzunare am făcut o comandă la Editura Polirom de 4 (patru) cărţi, în valoare totală de 57,29 RON. În cele ce urmează, vom denumi aceasta Comanda 1 sau C1.

Cum noaptea este un sfetnic bun, am realizat a doua zi că deja deţineam un volum din cele patru ale C1. Ce să fac, ce să fac? Oarecum normal, am mai făcut o comandă, de data aceasta fără acel volum. Comanda 2, C2, conţinând 3 (trei) volume era în valoare totală de 47,30 RON. După câteva zile de bătut darabana pe tăblia mesei, am auzit un Ka-ching prevestitor de colet nou. Mai exact, două bileţele prin care eram înştiinţat de primirea celor două comenzi, C1 şi C2.

După un studiu atent al celor două belete am observat un paradox:

  • Unul în valoare de 57,29 RON avea 1,190 kg
  • Celălalt, în valoare de 47,30 RON avea 1,640 kg.

Hopa. Deci cu cât mai multe cărţi, cu atât mai ieftină comanda.
După ridicarea coletului mai ieftin (evident) am descoperit cu surprindere că acesta conţinea de fapt C1 la preţul C2. SUPERB! Incredibilă este senzaţia de bucurie pe care ţi-o dă un astfel de eveniment în nenorocita asta de lume!

Aşadar şi prin urmare am un volum de ,,Moarte într-o ţară străină” de Donna Leon în plus. Dacă îl vrea cineva să mă contacteze. Gata, nu mai E (nu ie, ci e).

2 comentarii

Din categoria - Carti, Personal

2 răspunsuri la „Cum am ţepuit fără să vreau Editura Polirom

  1. kr!s

    Da eu il vreau. Serios.

  2. wikilife

    Primul venit, primul servit.

Lasă un răspuns

