Noua Ordine Mondială – Primii paşi

Din întâmplare am descoperit că pe desktopul meu străluceşte o scriere aparţinând religiei Bahá’í care spune că Planeta e o ţară, iar omenirea locuitorul ei. Foarte profund. Mi s-a sufocat sângele-n vene de impresionat ce-am fost.

Odată cu recăpătarea cunoştinţei am descoperit site-ul acestei religii, unde după o parcurgere a prezentării aflu că este cea mai nouă religie, fondatorul său, Bahá’u’lláh (un descendent spiritual al lui Abraham, Moise, Buddha, Krishna, Zoroaster, Hristos şi Mahomed, spun ei) vieţuind liber în secolul 19.

Această religie, cea mai nouă religie apărută, ne transmite că humanity is one single race and that the day has come for its unification in one global society. Cât de drăguţ…

Mai mult decât atât, ne transmite şi un sfat către obţinerea liniştii sufleteşti: the principal challenge facing the peoples of the earth is to accept the fact of their oneness and to assist the processes of unification.

Faceţi pariu că în 100 de ani vom deveni toţi Bahá’í?

P.S.: Cu această ocazie inaugurez şi o nouă categorie pe care sper să o folosesc cât mai des.

2 comentarii

Filed under Teorica Conspiraţiunii

2 responses to “Noua Ordine Mondială – Primii paşi

  1. dionis

    100 … nu’i cam mult ? maxim 50 de ani, hai sa zic 70 ca sunt unii mai incapatanati 🙂

  2. wikilife

    Încercam şi eu să fiu optimist :)).

Lasă un răspuns

