Ţara Crucilor de Piatră şi a Felinarelor Roşii

Ne plângem zilnic ori că suntem, ori că vom fi futuţi. E deja un laitmotiv al oricărei grupări de cuvinte scrijelită pe o piatră. Ne-am obişnuit cu asta; ni se pare ceva absolut normal. Cum pofta vine mâncând, aşa şi apetitul sexual se măreşte cu activităţile din ce în ce mai dese şi mai lungi. Când dispare însă această activate din programul nostru cotidian apare dorul şi teama de singurătate.

Iată un exemplu:

Viorel Firoiu, un bărbat de 48 de ani dintr-o localitate din judeţul Olt, a ajuns în stare gravă la Spitalul de Urgenţă din Slatina, după ce şi-a introdus în anus părţile metalice de la două ciocane. Omul susţine că a apelat la această metodă în încercarea disperată de a scăpa de constipaţie.

De pe patul de spital, Viorel Firoiu, din comuna olteană Orlea, a povestit că, după ce a mâncat compot, s-a constipat şi stomacul a început să-l doară groaznic. “Am desfăcut un borcan de compot de vişine. Am mâncat fructele cu tot cu sâmburi şi m-am constipat. Când am văzut ca îmi este rău, am încercat să scap de sâmburi”, a povestit omul, care a explicat pe larg cum a încercat să facă asta.
“M-am gândit să leg un ciocan cu o sfoară şi mi l-am băgat în fund. Voiam să agăţ sâmburii, să-i scot. Când am tras, s-a rupt sfoara şi am rămas cu ciocanul în fund. Am mai încercat o dată”, a mai spus, ruşinat, Viorel Firoiu.

„În momentul în care i s-a făcut o radiografie pacientului, s-a observat că în anus erau două capete metalice de ciocan – Cristina Bontescu”, purtătorul de cuvânt al Spitalului Judeţean de Urgenţă Slatina.
Bărbatul a fost operat de urgenţă şi acum este în afara oricărui pericol.

Sursa: 7Est

Mă bucur pentru el. România, mereu suprinzătoare jenantă.

Later Edit: Iată şi ciocanele pe viu:

1 comentariu

Filed under Jenibil, dar irezistibil

One response to “Ţara Crucilor de Piatră şi a Felinarelor Roşii

  1. kr!s

    baaa esti prost?! =))) dumnezeule

Lasă un răspuns

