Ţepuirea Poliromului – Partea 2 – Răspunsul editurii

V-am povestit pe data de 8 iulie ce s-a întâmplat cu comanda pe care o făcusem. Nu o mai iau de la început.

Astăzi pe la 11:30 primesc un telefon. Când duduiţa din celălalt capăt al firului se recomandă ca fiind din partea Editurii Polirom vă mărturisesc că m-a lovit instant gândul vreunui mare premiu câştigat cu norocul meu feroce dar inexistent. Cân’ colo ţeapă… era legat de povestea de mai sus.

Pesemne că la vreun control amănunţit a reieşit o buleală undeva. Fata respectivă cu care am discutat a zis că pe ei îi cam freca grija dacă eu am primit sau nu cărţile. Taaaaare mă îndoiesc. Acuma problema e logică. Ei s-au trezit cu banii încasaţi pentru o factură care a fost returnată şi cu banii neîncasaţi pe o factură care a fost recepţionată de client, recte io. Cât mă pricep eu la legislaţie şi la contabilitate asta e cam… de porc (de couchon).

Răspunsul meu a fost unul clar, scurt şi tranşant:

– Nu ştiu…
– Păi cum dom’le că aţi făcut comanda abia acum o lună!
– Ştiu domnişoară dar nu mai ţin minte… Am uitat…

Discuţia s-a încheiat cu ameninţarea unei verificări mai amănunţite şi cu un nou telefon. Încă nu s-a materializat.

P.S.: statistici. Mulţumesc.

Lasă un comentariu

Filed under - Carti

Lasă un răspuns

