Pulsul naţiunii

În ultimul timp mi-am creat un obicei foarte prost, dar constructiv: îmi place să ascult ce-şi spun oamenii pe stradă, adicătelea să trag cu urechea.

Două conversaţii abstracte, dar 100% reale.

1. Dimineaţă. Doi bătrânei (55-60 de ani):

– Vezi Vasile?
– Ce?
– Avea dreptate mă Băsescu când zicea că dacă se măreşte salariile creşte inflaţia.

Da?


2. Seară. Un cuplu stătea pe o bancă, cu partea masculină vorbind la telefon:

Ce mă, păi la ce preţuri sunt aici (n.w.* : pe litoral)… păi cu banii cu care  acasă mânânci la cârciumă aici abia dacă îţi iei un covrig şi-un porumb.

Se mori tu!

*n.w. = nota wikilife-ului.

N-am mai scris de mult. Mâine am şi eu prima mea zi liberă după vreo trei săptămâni.

Lasă un comentariu

Filed under Jenibil, dar irezistibil

Lasă un răspuns

