Când nu ţi-o trage Poşta Română…

… Ţi-o tragi singur în sediul sus-numitei instituţii. Azi m-am dus la Poştă să îmi ridic nişte cărţi, ca un beţiv al romanelor ce sunt. După 15-20 de minute de stat la coadă, ajung faţă în faţă cu tanti de la ghişeu care mă ia în primire extrem de rapid. După aproximativ 1 minut de completat… ce dumenzeu o completa ea acolo îmi face nota de plată: 79 de lei şi 40 de bani. Plin de zel şi de bani rostesc cu încredere He, he… 80 de lei. Introduc buletinul în şi anume buzunarul din stânga, după care bag mâna în şi anume buzunarul din dreapta, pentru a scoate şi anume banii. Abia atunci realizez că nu aveam nici măcar un leuţ chior, găurit… cum o fi. Nimic. Zero. Înţelegeţi zero?! Cum ar veni zero. Deci zero.* Subit realizez un schimb de priviri cu poştăriţa care, din întâmplare sau din inteligenţă îmi înţelege problema. Ce să fac, ce să fac. Chitanţele pentru suma respectivă erau deja la mine în mână. Ce puteam să fac? Să las buletinul şi să mă duc acasă după bani.

Nimic surprinzător sau deosebit. Doar o zi din viaţa mea.

*de la Badea, de aici (genial):

2 comentarii

Filed under Personal

2 responses to “Când nu ţi-o trage Poşta Română…

  1. izell

    Sediul acela al Poştei pare blând.. să-l vezi pe cel din zona mea!
    Cu adevărat interesant acest blog. Don”t hate me, esti la blogroll.

  2. Te-aş adăuga şi eu, dar nu-ţi ştiu blog-ul.

Lasă un răspuns

