Zei ar caming

Extratereştrii există. Sunt peste tot. M.I.B.2 aveau dreptate. Trebuie doar să deschizi ochii îndeajuns de mult pentru a-i putea vedea. Ştirea completă, pe site-ul descoperă.ro, aici.

Din câte se pare, această bestie, cum o numesc ei, are faţa slab conturată, nasul subdezvoltat, mâini, trunchi şi posibil picioare. Bizar, foarte bizar.

Unii spun că ar fi o farsă, că ar fi un leneş chelit, că ar fi o focă semi-descompusă, sunt tot felul de variante. Interesant este de urmărit însă nu originea chestiei, ci dacă povestea va continua sau nu în presă. Am o presimţire că originea extraterestră va fi negată în şoaptă, punând apariţia misterioasă pe seama unor copii sau a unui balon meteorologic (ar fi ceva, nu?).

Sunt curios ce-ar spune Badea despre el, după video-ul ăsta.

6 comentarii

Filed under Teorica Conspiraţiunii

6 responses to “Zei ar caming

  1. izell

    Am văzut aricolul. Eu am crezut mereu în extraterestrii. Eu cred că ar fi penibil să consideri că în tot Infinitul reprezinţi singura specie dominantă.. Oricum, Badea adoră desenele animate. Extraterestrul Jerry .

  2. magykhurin

    Frumos articol! Chiar genial! Intotdeauna am vrut sa cred ca exista extraterestrii si acum se pare ca am si cu ce argumenta :))

  3. Kr!s

    I-auzi ma genialule. :)))
    pana mea, mie imi place poza cu tzatzele gagicii :))

  4. Tzatze cu A de la Andrada?

  5. Kr!s

    tzatze cu A de la matza [= pisica]

  6. Adică ţâţe de mâţă? :)))

Lasă un răspuns

