Aventuri (ș)colarifere

scoala soferi

Trec direct la subiect că am draci și destul de multă treabă. Așa cum vă anunțam cu ceva posturi în urmă m-am apucat de școala de șoferi, iar, așa cum vă anunț acu, azi am dat proba teoretică, sau sala, cum se numește popular.

Trecând peste tonele de hârțoage, dosare, poze, copii șamd, toate bune și frumoase până la centrul efectiv de testare. La intrarea în anticamera către sala de testare ne întâmpină un polițai slinos foarte jmeker și plin de el, care ne ia foarte crizat la ture… ceee???!!! n-ați scos buletinele? Stați la rând! Nu așa! Unul în spatele celuilalt! Ce număr ești? Nu știi!! Vrei să te pic? Toate astea urlând în șoaptă, cel mai oribil mod de a intimida un om. N-a reușit, dar în schimb m-a scârbit. Păi bine mă, futu-vă-n gură de labe șpăgare, faceți pe baștanii și pe corecții cu ăștia neinițiații și în intersecții întindeți mână fără pic de rușine? Adicătelea, mai întâi îi fuți la cap și pe urmă la buzunare? Asta în termeni juridici se numește recidivă și se pedepsește suplimentar față de prima abatere.

Înțeleg că trebuie să fie un sistem strict, ordonat șamd, dar frateee calmează-te ca faci atac de cord aici și nu mai are cine mă supraveghea în examenul vieții.

Aaa, am luat în caz că vă întrebați. Vineri am traseul. Sfatul meu? Dacă vă permiteți, angajați-vă un șofer.

7 comentarii

Din categoria Personal

7 răspunsuri la „Aventuri (ș)colarifere

  1. Kr!s

    E cacat, hai sa facem pe interesantii pe blog.

  2. dionis

    ;)) felicitari .. sala din prima? Oho.. norocos norocos, am vazut si dosare cu cate 10 incercari pe ele . Poate asa sunt militienii la tine in oras, in galati erau chiar draguti…pana la etajul 1 unde era sala .

  3. Militianul tot militian ramane indiferent de regiune, oras, sectie si/sau patrula.

  4. magykhurin

    Da, alta dovada a ipocriziei din Romania! Uneori ma mir ca ne mai miram… Si mare dreptate are Badea: „Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul”.

  5. Kr!s

    Ia zi-ne tinere, cum a fost la oras. ? :>

  6. S-o ia dracu de parcare laterală.

Lasă un răspuns

