Santa’s back

Cu siguranță nu vă întrebați de ce n-am mai scris. Știu asta, dar poate totuși vreți să aflați. Astăzi, chiar pe la ora asta, blogul meu a făcut un an de existență. Bă ce repede a trecut. Am impus această pauză pentru că doream ca acest moment să iasă din banalul blogian, transformându-se într-o chintesență a gândirii wikilife-iene. Rahat, mâine am teză la română și aș face orice ca să nu învăț. Avea dreptate Costeluș; nu pot să-nvăț dacă n-am roși. Iată totuși că teza la română m-a readus alături de tavanul plin de idei flegmate în momentele mele de genialitate pur… obscenă chiar. În câteva zile vin cu o recenzie la Confesiunile unui asasin economic, o carte bună scrisă de un John Perkins cu cojones de oțel (ca să nu zic coaie că e… corect, de porc).  Cu speranța unor zile mai bune vă las să savurați așa cum se cuvine, revenirea maestrului în scenă.

Aaa, era să uit. Ce face stresul tezei din om. Acum e campanie electorală, dacă nu știați. Duminică votăm. Ce bucurie! În primul tur tindeam să simpatizez cu Crin Antonescu. Nu știu de ce. De fapt știu, dar nu pot să explic. Era singurul pe care nu îl uram cu șanse reale să ajungă în turul doi. Iată-l pe Crin atunci:

Atitudine corectă, huoă Geoană, mori în chinuri șamd. Era clar că singurul adversar pentru turul doi al PNListului era Geoană așa că pusese toate tunurile pe, și-anume, dânsul. N-a fost să fie, Crin a pierdut primul tur… Ghemuindu-se sub din-ce-în-ce mai mica pătură galben-albăstruie a PNL, ce i-a trecut lui prin cap. Mă, dacă n-am putut să iau tot ciolanul, măcar să rod oasele. Câtă onoare, câtă modestie, cât fler politic. Așadar, iată-l pe Crin acum:

În plus, după ce a afirmat sus și tare că, citez, „ domnule Mircea Geoană, nu putem învinge împreună”, azi, am observat că Urbea X este plină cu bannere gigant înfățișându-i pe Geoană și Antonescu, între care stă scris sloganul „Învingem împreună”.

Hai la mulți ani wikilife! Mulțumesc celor care au continuat să te viziteze și în această perioadă de absență! Ne mai auzim.

Lasă un comentariu

Filed under Personal

Lasă un răspuns

