Competențe pescărești

Ha-ha-ha… și-acuma mă amuză, după atâtea ore. Azi am dat o simulare la bac, la proba de Competențe Digitale, o cretinătate dacă mă întrebați pe mine, dar decizia conducerii e divină și trebuie respectată ca atare. La unul din subiectele primei părți ni se cerea, nouă, elevilor, să accesăm site-ul Ministerului Educației și să descărcăm un anumit fișier. Toate bune și frumoase, numai că a apărut o problemă. Din moment ce simularea a fost dată la nivel național, zeci de mii de elevi de liceu din întreaga țară au accesat cam în același timp respectivul site, ceea ce a cauzat… da… da… căderea serverului. Căzut. Crăpat. Mort. Astfel, câteva dintre cerințe nu au putut fi completate din motive tehnice. Nu a interesat însă pe nimeni chestia asta. Sunt curios să văd cum le-au corectat până la urmă.

Ce mă întreb eu este, în momentul în care elaborezi un subiect atât de idiot, nu iei în considerare toate complicațiile care pot apărea? Păi nu, că trăim în România și asta ne ocupă tot timpul. E deja prea mult să vrem să mai și gândim.

Dacă a reușit ceva această simulare a fost să mă liniștească; dacă așa va fi și la bac e clar… Media liceului va fi iar peste 9,50. Ceea ce e foarte bine! Viața e frumoasă și merită trăită!

Lasă un comentariu

Filed under Jenibil, dar irezistibil, Personal

Lasă un răspuns

