Fără titlu

Uneori, în rarele momente când îmi auto-chestionez genialitatea, mă retrag câţiva paşi pentru a avea o imagine de ansamblu asupra mea. Zilele astea am descoperit cât de mult urăsc ipocrizia umană, caracteristică dominantă a majorităţii indivizilor din jurul meu şi cât de încrâncenat devin atunci când consider eu că (mi) se face o nedreptate. Simt cum mă cuprinde un val nestăpânit de furie, de cele mai multe ori alegând să părăsesc respectivul spaţiu pentru a nu răni pe cineva (psihic şi chiar fizic, uneori). Mi-am pus aşadar problema, sunt eu oare cel defect, sau lumea din jurul meu e cea care m-a transformat? Întâmplător, am dat peste următoarea ştire care mi-a oferit un răspuns pentru toate incertitudinile mele:

Paralizat de „snowpocalypse”, Washingtonul a devenit sâmbătă un imens teren pentru sporturile de iarnă, locuitorii renunţând la costume şi taioare pentru a încălţa schiuri, rachete de zăpadă sau pentru a se bate cu bulgări de nea.

Ştirea completă + video CNN de la locul faptei de la linkul de mai sus. Nu zic că e prea bine nici să fii american, să-ţi dai întâlnire pe Facebook pentru o bătaie cu zăpadă. Asta în general. Din păcate acum, aş fi fost bucuros să spun I am a proud american fighting with these here snowballs and having a great time. Din păcate, noi ne-am născut în România, ţara noastră, stima şi mândria, ţară în care trebuie să mori de supărare până la 40 de ani pentru că altfel nu eşti om.

1 comentariu

Filed under Personal

One response to “Fără titlu

  1. kr!s

    Sigur. Hai mai sa fim seriosi.

Lasă un răspuns

