Fizica lui Wiki

Tema la info mă apasă pe gât din ce în ce mai tare. După fizica pe care o cunosc eu, acest lucru se poate produce din doar două cauze:

1. Tema în sine bagă constant la maţ, crescându-şi masa cu fiecare înghiţitură (puţin probabil)

2. Acceleraţia gravitaţională a Terrei, cunoscută ca g=9,8 m/s^2 s-a mărit (şi mai puţin probabil)

De fapt, tema la info mă apasă pe gât din ce în ce mai tare din pricina timpului care se scurge, perioada dintre timpul curent T0 şi timpul meditaţiei, T1 scurtându-se cu fiecare literă scrijelită, cu fiecare mm cub de aer inspirat şi, da, cu fiecare secundă pierdută din nenorocita asta de viaţă umană. Astfel, am curajul să vin şi să contrazic fizica modernă: Forţa nu este egală cu masa ori acceleraţia, în ecuaţia forţei trebuind adăugată şi o a patra variabilă, cea a timpului în sine. Cum şi ce fel, îi las pe fizicieni să se ocupe. Eu între timp am o temă de făcut şi o mare durere cervicală de suportat.

Apropo: Uriaşii există.

TEORIA CONSPIRATIEI: Cine sterge istoria Americii?

2 comentarii

Filed under Personal, Teorica Conspiraţiunii

2 responses to “Fizica lui Wiki

  1. magykhurin

    De uriasi am auzit si eu. Dar cu fizica nu ma pun. Nu de alta, dar nu sunt foarte priceput… de fapt sunt foarte nepriceput. Viata umana… hmm, daca nu sunt prea indiscret, Wikilife, tu ce crezi ca vei gasi dupa moarte?

  2. În ultimul timp am început să cred din ce în ce mai mult într-o teorie energetică transformată din religia ortodoxă (luând Biblia ca cel mai important manuscris SF „publicat” vreodată, cu ale ei mii de interpretări), teorie conform căreia, în speță după moarte, redevenim energie, părăsind universul material și bucurându-ne de viață veșnică într-o lume paradisiacă, o lume a aurelor energetice. Cam atât. Dacă aș avea și ceva talent literar poate m-aș încumeta să încropesc un articol despre credințele mele privind istoria și viitorul omenirii. Probabil că peste un an sau doi mă voi răzgândi privind teoria mea, dar, pentru moment, cam așa văd eu lucrurile. Aaa, și strămoșii noștri au fost uriașii, oameni despre care se scrie și în Biblie. Dacă dai un search cu uriași pe Google vei găsi o grămadă de site-uri cu articole privind numeroase situri unde s-au descoperit dovezi ale unei civilizații trecute de dimensiuni considerabil mai mari decât noi, oamenii din prezent. Vezi în special http://stiri.acasa.ro/articole/stiinta/uriasii-din-romania-si-america-de-nord

Lasă un răspuns

