Am atins Nirvana. E moale.

În ciuda tupeului meu relativ ridicat, nu sunt un mare spirit aventurier. Prefer mai mult privitul pe geam decât o aventură pedestră. Cum spune Tolkien prin personajul său, Bilbo Baggins, It’s a dangerous business going out of your door. You step into the road, and if you don’t keep your feet, there is no knowing where you might be swept off to. Cu toate astea, am fost zilele trecute într-o expediție în necunoscut, în căutarea Raiului. Nu, nu am luat-o pe câmpii, nu sunt genul. Cum spuneam… în căutarea Raiului pe care, da, l-am descoperit. Iar până să ajungi acolo există într-adevăr o scară, fie ea și rulantă ca doar na, suntem în sec. 21.

Led Zeppelin are dreptate, însă Biblia nu. La intrare nu îl vedem pe Sfântul Petru împărțind păcătoșii la stânga și la dreapta, ci, de strajă stau patru cuvinte mirifice, simbolizând cele trei căi de urmat pentru neinițiați, al patrulea desemnând o adevărată Nirvană, dacă mi se permite asocierea.

Carte, Ceai, Muzică, Dichis

Cuvintele sunt, într-adevăr Carte, Ceai, Muzică, Dichis, probabil esențialul acestui Paradis pentru cei ca mine. A fost prima dată când am vizitat un magazin Cărturești și am rămas uluit. În primul rând de titlurile senzaționale, alese și așezate superb și, în al doilea rând, de faptul că lumea, și în pragmaticul an 2010, citește, și încă cum.

Cum din Cărturești nu se poate pleca cu mâna goală, iată ce mi-am luat:

6 comentarii

Filed under - Carti

6 responses to “Am atins Nirvana. E moale.

  1. dionis

    Hobbitul e o carte foarte buna .. prima care mi-a aratat universul lui Tolkien😀

    vreau si eu un carturaresti in Galati😦

  2. O voi citi cred dupa ce termin cu Stapanul Inelelor. Sa ma mentin asa… pe linia asta.

  3. dionis

    Ar trebui intai Hobbitul si apoi Stapanul INelelor. POvestea din Hobbit e premergatoare celeilalte.

  4. Am vazut Stapanul Inelelor de vreo 8-9 ori. Nu mai pastreaza prea multe secrete. Si, in plus, sunt la Cele Doua Turnuri… mi-e greu sa ma opresc pentru Hobbit. Dar, toate la timpul lor.

  5. kr!s

    Welcome to the real world amigo🙂

  6. magykhurin

    Hmm, de Tolkien nu mai are rost sa spun nimic! De INGERI SI DEMONI insa… e „senzational de senzationala”. Dupa mine, e mai buna decat Codul lui Da Vinci. Ai dreptate cu cele 4 cuvinte pt Paradis, la care as adauga eu „Filme” şi „Mountain Dew”.

Lasă un răspuns

