Leapșa de primăvară

Această leapşă va merge mai departe la oricine o doreşte! Cred că îţi va plăcea foarte mult Wikilife, în caz că te vei hotărî să o completezi.

Glumești? Am de învățat la română un comentariu pe care nu l-am făcut. E ora 23:15. Normal că sunt hotărât. Leapșa vine de la prietenul magykhurin și sună cam așa

Sunt un pesimist feroce, convins că Apocalipsa va veni la noapte. Mereu mă înșel.
Aş vrea să cunosc adevărul. Cine ne-a creat, cum, când, de ce? Ce e energia, ce e materia? Chestii de genul ăsta. Visul meu e ca, la un moment dat, să mă cheme trei tipi îmbrăcați în Armani negre, cu căști fancy țâșnind din urechi să mă pună frumos la o masă și vreo două zile să îmi explice. Ce? TOT.
Păstrez amintirile frumoase ale vieții. Cele urâte nu merită retrăite.
Mi-aş fi dorit să pot spune că viața e frumoasă și merită trăită. Nu e așa. Viața ți-o faci singur frumoasă și trăibilă.
Nu-mi place să mi se amintească mereu că, în ciuda aparențelor, nu sunt perfect.
Mă tem că nu voi ajunge să îmi împlinesc toate visele. Atât. Când bucla mea energetică va decide să părăsească lumea asta, o va părăsi, cu sau fără aprobarea mea.
Îmi pare rău de toți oamenii nevinovați care mor în războaielor jegoșilor de evrei aflați la conducerea lumii, în cursele lor pentru a câștiga și mai multă putere.
Îmi place să cumpăr cărți. Am dezvoltat o manie. Sunt un cărțiv dacă mi se permite asocierea cu tovarășii mei băutori. Dacă am 15 lei în buzunar, categoric îi voi cheltui pe o carte. Măcar chestia asta nu îmi distruge ficatul. Sîc!
Nu sunt, așa cum spuneam și mai devreme, perfect. Și nici nu vreau asta. Odată ajuns la stadiul perfecțiunii, teoretic aș impune corectitudine absolută asupra oricărei acțiuni pe care aș întreprinde-o. Aș fi urmat de miliarde de oameni, într-o cursă idolatrizantă nebună spre infinitul înțelepciunii mele. Nu, nu vreau asta.
Cânt foarte rar. Chitara s-a umplut de praf. Cine mai are timp? Acum s-a micșorat și ziua…
Niciodată nu voi considera că știu destul. O secundă petrecută altfel decât cercetând e o secundă pierdută.
Rar conștientizez ce viață frumoasă am, comparativ cu a altora.
Nu îmi place de mine când în loc să învăț pentru lucrarea vieții, completez lepșe. Eh, dar cui îi pasă de Nichita Stănescu și de a lui Galatee?
Am nevoie de impulsuri pentru a face, practic, orice. Viața devine din ce în ce mai anostă spre sfârșitul lepșei.
ŞTIU că nu multă lume mă înghite, dar nici nu vreau asta. Dacă se înneacă, sărăcuții?

9 comentarii

Din categoria Personal

9 răspunsuri la „Leapșa de primăvară

  1. magykhurin

    Deci, am cateva lucruri de spus:
    1. Trebuie sa-ti dau lepse cat mai des, doar asa, ca sa nu te poti concentra pe invatatura 😀
    2. Cred ca daca mai aud o singura data de Nicita Stanescu o sa vomit!! La fel si cu Eminescu! Dar Tolkien ce are? Of, Romania asta… Oricum, tot ce mai insemna zilele astea scoala pt mn este Lady Gaga si Lonely Island („I jizz in my pants”) in ora de romana, Diablo in ora de info si foarte mare atentie la eng, franc, germana (profa-i tare „de gasca”…si fizica (habar nu am dc!).
    3. Wikilife, cum vezi tu Apocalipsa? Ca cea biblică sau altfel?
    4. Ai vreun leac – care sa nu ihncluda pastile – pt a dormi mai mult? Nu mi-e somn, ci pur si simplu ma ingrijoreaza ca nu mai trec de 3 ore de somn pe noapte… de fapt, daca ma gandesc mai bine, 2 ore si 30 min…
    5. Nu stiu ce legatura are, dar trebuie sa o spun: viata e prea scurta! (Sau: viata e prea scurta pt a sta de Nichita Stanescu! 😀 asa, ca sa ma declar contra inca o data).

  2. magykhurin

    *Nichita
    *inluda
    Neatentia asta…

  3. 1. Orice, numai nu învățat.
    2. La lucrare am copiat 90% din comentariu. Voi lua un 8 onorabil și voi fi liniștit știind că nu am pierdut o zi întreagă stresându-mă din cauza unei lucrări jenante.
    3. Noi toți suntem energie stocată și comprimată în materie. Apocalipsa este (va fi) un moment în care materia se va dezintegra, iar energia noastră va fi eliberată spre infinitul universal. Ceea ce e bine.
    4. Citește o carte bună :)). De fiecare dată când mă pun seara să citesc, nu duc mai mult de 20-30 de pagini și ZzZzZz…
    5. Corect!

  4. izell

    Mă bucur că a ajuns şi la tine leapşa, îţi descrie parcă foarte bine caracterul.

    Şi cât de bună trebuie să fie cartea ca să adormi dupa 20-30 de pagini?? :)))

  5. De top! Cu cât e cartea mai proastă, cu atât sunt mai indignat, și, deci, cu atât adorm mai greu.

  6. izell

    Oh, nu era normal sa adormi daca o carte este proasta si plictisitoare? Ma rog, domnul depinde de fiecare om.

    Si cum i-am spus lui Razvan, merita sa dormim doar pentru acele minute din noapte pe care le viam. Atat. Pierdere de timp.

  7. kr!s

    :))) te idolatrizeaza blogosfera :)))

    Vaaaai, domnu’ Wiki [as in domnuuuu’ Dan, dar mai cu intonatie], ce parere aveti despre dezintegrarea materiei ??

  8. @izell: 1) Era bine sa fie asa. Nu e.
    2) Corect!

    @kr!s: mai ai si tupeu sa comentezi dupa toata conspiratia voastra pro-economico-anit-matematico-liceala? Nu ti-ar fi rusine…

  9. „Măcar chestia asta nu îmi distruge ficatul. Sîc!”

    Dar iti distruge ochii 😛

Lasă un răspuns

