Ce uameni dom’le

Întotdeauna am crezut că mai nesimțiți ca românii nu există în lume, însă azi am fost contrazis. Să o iau cu începutul. Acum trei ani, în 2007, mai exact, am văzut un film care mie mi s-a părut genial prin rafinament și clasă, și-anume Death at a Funeral. Azi descopăr din întâmplare pe un site de filme, un trailer la mult-așteptatul Death at a Funeral (16Aprilie). Zic mă, ce dracu, am luat-o eu razna sau am văzut filmul ăsta acum ceva vreme? Când arunc un ochi mai îndeaproape văd că de fapt filmul este un oareșce Remake după fenomenala variantă britanică în care familia personaj și-a schimbat culoarea și naționalitatea din albă și engleză în neagră și americană. Cum știu americanii ăștia să pună curul lor mare plin de hamburgeri pe subiecte de succes… n-ai văzut. La fel au făcut și cu The Ring și Shutter care inițial au fost lansate ca filme de origine asiatică pentru ca mai apoi să fie refăcute având literele USA postate lângă titlu.

1 comentariu

Filed under Filme

One response to “Ce uameni dom’le

  1. magykhurin

    E, asta e, întotdeauna e loc de mai rău, din păcate!

Lasă un răspuns

