Jaba

În cameră miroase a fum. Să fie de la prea multa matematică de bac? Să fie de la norul de cenușă de deasupra? Să fie de la vecinii din a căror ardere scârțâie patul de vreo jumătate de oră? Tough call cum ar spune americanul.

Am auzit ieri la știri că spațiul aerian nord-estic al României a fost blocat pe o perioadă nedeterminată, urmând să se revină cu detalii. M-a apucat instantaneu o stare în care fiecare atom al fiecărei celule din corp’șorul meu radia de nespusă bucurie: gata, au venit micuții verzi. Ne vor lua, ne vor explica ce și cum, mi se vor adeveri teoria uriașilor, teoria istoriei inventate, teoria religiei prelucrate și voi muri fericit la o vârstă fragedă, fix înainte de bac. Combinația perfectă. Din păcate n-a fost să fie. Doar un amărât de vulcan cu probleme stomacale de ordin gazos. Încă nu. Dar în 2012 tot se va întâmpla ceva. Abia aștept.

Între timp vă anunț că n-am nimic să vă anunț. Jegul ăsta de examen îmi mănâncă toată voința. Aștept luna iulie mai rău decât 2012. Măcar știu că în iulie nu voi fi vârât în formol de niște creaturi dezgustătoare cu trei mâini și cinci picioare pentru a-mi fi analizată inteligența. Voi fi vârât într-o bancă, stând comod pe o placă de lemn care cică se cheamă scaun. Creaturile lunii iulie sunt fix la fel, numai că li se excită simțurile la cuvântul șpagă.

7 comentarii

Filed under Personal

7 responses to “Jaba

  1. Dapz, nu esti singurul care asteapta 2012… dar tot am impresia ca si asta e o farsa!
    Baftă la examen! Eu la teze recurg la „copiuţe”.

  2. Am trecut prin asta acum un an. Personal, m-am cam lasat ghidat de-o nepasare si de-o inconstienta incat nu numai ca acum nu-mi pot imagina cum am putut fi asa, dar chiar si la momentul respectiv ma miram de propria durere-n…pix. E stressless. Vei vedea. Cica pe-o vreme se numea examen de maturitate. Pfff… Si oricum n-are aaaabsolut nicio relevanta bacul cand, dupa cum ziceai, toata tara musteste de profi lacomi care se mai desfata si ei macar o saptamana pe an, in compensarea salariilor de nimic. Ce sa-i faci… Astia suntem, cu asta defilam!

  3. Sincer sper să se întâmple ceva. Duc o viață mult prea anostă.

    Dacă n-ar conta pentru facultate nu m-aș stresa câtuși de puțin. Nu sunt genul disperat după fală. Eu știu ce știu, n-am nevoie de confirmarea/infirmarea unor scelarați de la Minister. La plăcinte înainte, la război tot înainte!

  4. kr!s

    Meanwhile, nu exista nici un elev care sa nu vrea sa dea spaga.

    + imi place poza articolului.

  5. Aaa, evident. Deși este super blamată, șpaga mi se pare o chestie foarte tare. Contra cost, reușești anumite chestii mult mai ușor. În actuala societate super capitalizată (kris s-ar putea să mă contrazică aici, doar e olimpică), dimensiunea și viteza tranzacțiilor sunt aspecte esențiale ale economiei. Deci, singura șansă a României este șpaga. Nu o mai atacați, salvați-o.

  6. N-are rost sa te stresezi cu bac-ul, vei vedea dupa ce il dai, de ce. In legatura cu norul de cenusa … iti recomand „The Road”.

  7. Am cartea de la Humanitas. O voi citi ghici când: după Bac evident.

Lasă un răspuns

