The Hurricane

După toate hulile aduse de către mine la adresa americanilor de-a lungul timpului, au reușit să se ridice din nămolul adânc de cinci picioare și să-mi ceară un drept la replică. Acordându-le acest drept am acceptat să văd filmul The Hurricane, cu Denzel Washington în rol principal. Doamne, ce film, CE FILM! Sincer, nici nu am ce să zic… m-a lăsat mască. Pot doar să vă recomand să-l vedeți… ACUM! Nu mai așteptați că n-aveți pentru ce.

După ce vă delectați cu splendoare cinematografică descrisă mai sus, ascultați și balada lui Bob Dylan, închinată marelui boxer Rubin Hurricane Carter:

6 comentarii

Filed under Filme

6 responses to “The Hurricane

  1. Da… Deci lista mea de filme nevăzute a ajuns la… aaa, da, 23!
    Şi tocmai acum, cand au inceput tezele…

  2. Lista mea de cărți necitite a ajuns la infinit. Și tocmai acum, când începe bacul:)).

  3. Vezi că iar ai dispărut!🙂 Pe când următorul articol?

  4. Nu ai mai postat de ceva vreme. Am vazut ca faci recenzii la cartile pe care le citesti. Sunt curios ce impresie ti-ar lasa Ulise de James Joyce.😀

  5. Kr!s

    S-a mutat la tzara! :))

  6. Țară, țăran, țărână, chuchu net. Am notat Răzvan.😉

Lasă un răspuns

