Sunt gâl gâl gâl… aici!

Peste noapte, Urbea X s-a metamorfozat în stilul onorabilului Kafka în Cătunul/Satul Y. Deși nu a fost o decizie luată în totalitate de mine, pot spune că am influențat parțial hotărârea familiei, balansând greu cu cocălăreala maximă din Urbea X. Alături de nenumărata treabă care a apărut odată cu mutatul, am întâmpinat și o altă mare problemă. Cătunul/Satul Y nu a depășit încă fatidicul prag al secolelor 20-21, rețeaua de internet nefiind încă securizată. Când am întrebat și eu ca un om normal când se va petrece marele eveniment al trecerii în secolul 21 mi s-a răspuns la ‘șto că prin 2020 minim. Vești maxim de bune. Bine că am putut să șterg praful de pe un răpănos de stick de la Orange pe care, actualmente îl uzitez. În rest sunt bine, dacă vă întrebați cumva. Am în pregătire o recenzie la ultima carte pe care o citesc, Minciunile celui de-al Doilea Război Mondial, de la Editura PRO. Doar că n-am terminat-o. Ne mai auzim… mulțumesc că nu m-ați uitat!

3 comentarii

Filed under Personal

3 responses to “Sunt gâl gâl gâl… aici!

  1. Back in business😀 Welcome prietene

  2. Deci sper să postezi mai des! Şi aştept recenzia! 😀
    Partea cu secolul 21 e valabila din păcate pentru o mare parte din Romania. Şi aici nu vorbesc numai de net…

  3. Esti la tzara.😀 Acolo se citesc cel mai bine cartile😀

Lasă un răspuns

