Dead Snow

Munte, frig, zăpadă, cabană din lemn, cupluri de adolescenţi, vacanţă, noapte, sex cu fecale, zombie nazişti, sânge, sâânge, sââânge, maţe, creier, mâini, picioare, sânge, sâânge, sââânge… cred că aţi înţeles ideea. Rezultatul filmului: am râs de m-am crăcănat. Bine, nici nu era prea greu; subiectul însuşi stă parcă sub condeiul unui maestru al comediei: într-o zonă montană din Norvegia un grup de adolescenţi veniţi să petreacă o săptămână de vacanţă sunt avertizaţi de un bătrân neprecizat că vor fi în curând atacaţi şi evisceraţi fiindcă au întrerupt somnul de veci al unui zombie-batalion de nazişti.

În afară de Exorcistul care da, mă sperie oricând m-aş uita la el, n-am reuşit să văd niciun alt film horror care să mă şocheze/terifieze măcar puţin. Bine, nu vă gândiţi că mă aşteptam la ţipete de spaimă de la panarama asta cu nazişti… Asta a fost aşa, de divertisment. Doar că mi-ar plăcea să văd şi eu un adevărat horror.  Vreau o recomandare de la voi, cinefililor. Mulţumesc!

10 comentarii

Filed under Filme, Personal

10 responses to “Dead Snow

  1. The Exorcism of Emily Rose mi s-a părut foarte bun și scary😀 Nu sunt expert la genul de filme horror dar s-a nimerit ca fix zilele astea să fac rost de câteva pe care vreau să le văd; ți le zic și ție, poate te vor tenta: Rec, The Blair Witch Project, Paranormal Activity, The Orphanage (El Orfanato). Îți recomand mai ales The Wolfman cu Benicio del Toro și Anthony Hopkins, în caz că nu l-ai văzut deja (e destul de nou). Nu e chiar horror dar mi s-a părut foarte tare😀

  2. Am văzut The Blair Witch Project (dacă ar fi fost adevărat 100% ar fi fost bestial), nu m-a speriat. Wolfman doar ce am terminat de luat… BluRay, 720p nu orişicum. Probabil că mă uit mâine. De restul o să mă interesez. Mersi Vlad! Altcineva?

  3. Deci, cele mai bune filme de groaza dupa parerea mea sunt Jeepers Creepers – cel putin partea 1 -, Casa celor 13 fantome – cu niste efecte speciale uluitoare! -, My bloody Valentine, The Machinist.

  4. Am vazut Jepeers Creepers si Casa celor 13 fantome. Nu m-au speriat cum vreau eu. Eu vrea ceva cu adevarat infiorator. Sa tip necontrolat pe parcursul filmului.🙂

  5. Kr!s

    Atunci nu te uita la Paranormal Activity. E destul de plictisitor, desi nu am dormit dupa aia o noapte😀 ma gandeam cum ar fi daca mi s-ar intampla si mie asa ceva si ma cacam pe mine de frica.😀

    The exorcism of Emily Rose e ok, vad ca toata lumea il lauda; insa nu e pe lista mea de filme geniale🙂

    The orphanage si Rec n-am vazut😀

    Eu zic sa nu mai cauti. Unii oameni pur si simplu nu se sperie la filme de genul. Eu nu am tipat in viata mea la filme horror. Mai bine ai revedea The men who stare at goats😛😉

  6. Ala e un film degeaba. Doar asta pot să spun despre ele. În schimb am descoperit serialul Supernatural care e bestial😀.

  7. Cat m-a mai enervat filmu asta.. cu greu am reusit sa stau pana la final

  8. Eu am avut un moment de inconştienţă pe care l-am fructificat prin Dead Snow. :))

  9. Anca

    mmm.. recomandari..
    – silent hill?
    – the hills have eyes?
    – audition (japonez)
    – the beyond.. dar l-am vazut demult tare, poate totusi nu e asa bun😀 e un clasic
    – blair witch 1😀
    – the thing (alt clasic)
    – planet terror.. nu e neaparat horror, dar fain
    – iar pe mine sincer m-a tinut cu sufletul la gura si Wrong Turn

  10. Ce-am văzut: Silent Hill (adorabil😀 ), Blair Witch (asemenea), Wrong Turn (nu prea mi-a plăcut).
    Restul le-am adăugat pe listă. Mersi.😀

Lasă un răspuns

