Trilogia Norocului

de Wikilife

Partea întâi – Caninul

De ziua ei, mama mea a primit în dar un căţel flocos (că, de fapt trebuie să am eu grijă de el, asta e altceva). Mic cum e el a găsit foarte apetisant cablul de internet tras cu greu din stâlpul de mare înălţime până la nivelul leptocului marca Asus, carevasăzică l-a ros de l-a luat dracu, cauzând o lipsă totală de semnal internet. După două zile de ceartă cu firma RNT al cărei client sunt, au venit doi ameţiţi care au înlocuit cablul, în speranţa că mă voi putea lega la lumea înconjurătoare.

Partea a doua – Natura

A doua zi după ce şi-a ascuţit căţelul dinţii în cablul meu, a avut loc (s-a întâmplat, s-a petrecut) o furtună din care a rezultat arderea plăcii de reţea. Astfel, a treia zi, cu un cablu nou mufat bestial de bine tot n-am avut net. Cum această a treia zi era o zi de vineri, până luni mi s-a ordonat să mă obişnuiesc fără conexiune.

Partea a treia – Fără fir

Cuminte cum sunt, am aşteptat liniştit ziua de luni ca să mi se spună că nu mai poate fi reparat laptop-ul şi că trebuie să mă orientez spre un Router Wireless. Zis şi făcut. În 15 minute îl aveam. Sun repede la RNT să vină să mi-l configureze: aaa, azi nu putem că avem avarii mari; venim mâine.

Partea a patra – Stâlpul

A doua zi, după ce instalează Router-ul Wireless, descoperă că de fapt switch-ul din căsuţa de pe stâlpul de mare înălţime era complet ars/pârlit. Asta se întâmpla ieri. Până au ajuns la oraş şi au cumpărat alt switch s-a făcut seară şi s-a încheiat ziua de muncă.

Partea a cincea – Epilog

Abia astăzi, după şase zile de chin, am recăpătat şi eu mult-dorita conexiune; mă simt ca în bancul ăla:

–  am crescut copii, nepoţi, ca atunci când voi îmbătrâni să aibă cine să-mi aducă o cană de apă. Acum am îmbătrânit şi, culmea, nu mi-e sete.

4 comentarii

Filed under Personal

4 responses to “Trilogia Norocului

  1. Deci, as zice ca asta-i curat ghinion daca as crede in asa ceva, dar cum nu cred nu pot decat sa-ti urez bine ai revenit!

  2. Nu impun nimănui să mă creadă, dar te anunţ că nu mint.

  3. Kr!s

    baiatu’ a zis ca nu crede IN asa ceva, adica in ghinion… 8-|

  4. Eee, sunt dus. Nu daţi!

Lasă un răspuns

