Master and Commander: Far Side of The World

Împins de colegul de blogosferă Vlad să îl vizionez, m-am lăsat purtat pe urmele sale încastrate în nisipul plajei, ajungând la finele călătoriei să descopăr o creație cinematografică de excepție. Rezonez complet cu el privind filmul, așa că nu o să mă apuc să îi repet afirmațiile. Doar mai adaug nește chestii:

Viteza redusă de acțiune a filmului (care mie personal mi s-a părut mai mult decât potrivită) poate să plictisească la un moment dat. Trebuie însă puțină răbdare pentru că va merita. Cel puțin pentru finalul ironic.

Un film despre care nu pot fi spuse prea multe. Am apreciat cel mai mult atmosfera, caracterul complex al fiecărui personaj, indiferent că este simplu marinar sau suprem căpitan și, desigur, prestația de excepție a lui Russel Crowe. Merge perfect pe o seară friguroasă alături de o cană de ceai.

De asemenea, mi-a făcut plăcere să îi revăd pe Max Pirkis (Octavian of The Julii în Rome) și pe Billy Boyd (Peregrin Took în seria LOTR).

3 comentarii

Din categoria Filme

3 răspunsuri la „Master and Commander: Far Side of The World

  1. Pingback: Master and Commander: Far Side of The World - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Billy Boyd mi-a adus si mie un zambet pe chip cand l-am vazut, are-un mod inedit de-a insenina sufletul omului prin simpla lui imagine :D. Iar Max Pirkis nu se lasa mai prejos, activand pe latura compasiunii in acest rol. Ma bucur ca ti-a placut!
    P.S.: Mersi de amintire, esti de treaba :D. Si-am observat numaidecat banner-ul, pentru care ma repet in multumiri.

  3. E unul din puținii oameni binedispuși chiar și atunci când sunt supărați. Nu e nevoie. La nivelul superior pe care s-a așezat blogul tău, merită să fie promovat măcar printr-un banner de 125 pe 125. Dacă îți aduc o vizită pe zi simt că am făcut un bine. 🙂

Lasă un răspuns

