Identity

În general, pe parcursul unei cărți, dar mai ales al unui film îmi fac așa… un plan de bătaie pentru postul care va urma. Când situația o cere, îmi notez anumite idei, legături, conexiuni, relații… mă rog; cele necesare conceperii unei recenzi. La filmul de față nu am considerat necesară o asemenea acțiune și bine am făcut. La sfârșit aș fi șters oricum totul cu cel mai bine umezit burete, doar așa, să nu rămână nicio urmă. S-a întors filmul ăsta pe călcâie de-atâtea ori încât pe parcursul celor două ore surprinderea deja devenise o stare banală. Nu dezvălui nimic, nu dezvălui nimic. Dar vreau să dezvălui! Nu, nu e voie.

Pe IMDb, filmul e notat cu 7.3, un calificativ perfect. Nu e o capodoperă, dar se ridică mult peste bălăriile televizate de obicei. Te ține în priză și, deși la un moment dat pare, nu este absolut deloc previzibil. Singurul „punct slab” pe care l-am putut găsi ar fi însăși ideea de bază a filmului. Deși este atinsă de geniu, cam dezamăgește prin simplitate, lucru care se simte spre finalul filmului, acoperind cu multă țărână crusta poleită constant până atunci. Recomand pentru o seară normală în care nu știi la ce să te uiți.

P.S.: Privirea turbată a lui Ray Liotta face tot filmul!

3 comentarii

Filed under Filme

3 responses to “Identity

  1. Pingback: Identity - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. L-am trecut in lista de „Vreau sa vad”😉. Mersi!

Lasă un răspuns

