Casă nouă la adresă veche

După doi ani de ChaoticSoul am decis să dau o mână de var pe deja-scorojiţii şi mult-prea-îngălbeniţii pereţi ai blogului. Am adăugat o pagină de contact, am îmbunătăţit puţin grafica, am încălzit cromatica (e gazu’ ieftin pe la Iaşi) şi, cel mai important, am mărit dimensiunea scrisului. Toate dintr-un foc. În principiu, n-am vrut să schimb mirosul, ci doar să-i adaug un strop de prospeţime. Sper că am reuşit şi că aceste noi schimbări sunt în bine. Dacă găsiţi vreun bug sau aveţi vreo reclamaţie (da, primesc şi aşa ceva), nou creata adresă de mail vă stă la dispoziţie aici.

P.S.: Logoul e în ediţie limitată, aşa că vă sugerez să vă pozaţi cu el cât încă nu s-a topit de tot. Nici n-a nins puţin că deja se face de o plajă.

P.P.S.: Vă aştept cu cadouri.😛

8 comentarii

Filed under Personal

8 responses to “Casă nouă la adresă veche

  1. Vezi ca ai lasat niste pete nevopsite intr-un colt de blog… Eh, stai… Era monitoru’ meu murdar😉😀 . Prinde bine oricand un plus de prospetime. Iar lumea chiar avea nevoie de un contact acolo, cat de mic si neinsemnat😀. Sa te bucuri de el!

  2. Chiar am crezut pentru câteva secunde.😀 Mulţumesc mult!

  3. magykhurin

    Ha, ce cadouri acceptati😆 stai ca eu am venit neinvitat. Se poate plati pe loc?:D

  4. M-astept in orice clipa sa mai vad un omulet topit😀.Foarte buna alegerea cu scrisu.Acu tre’ sa spargi sampania😀

  5. @răzvan: Invitaţie? Nu nu… eşti binevenit şi bine primit oricând.😉 Legat de cadou, accept oale, cratiţe, set de linguri… ceva de casă nouă. Doar să fie de firmă!😀

    @ionuţ: Nu sunt chiar atât de crud.😀 O ţin la rece până ne întâlnim într-o zi. Pe vremuri de criză nu irosim, investim.

  6. Pingback: Casă nouă la adresă veche - Ziarul toateBlogurile.ro

  7. hahaha, arată super!

Lasă un răspuns

