Cum am ajuns până aici

Am trăit 19 ani cu o mare apăsare în adâncul sufletului, cu o tară copleşitoare ce îmi inlănţuise spiritul în cumplita închisoare a căinţei. Sămânţa îndoielii a rodit copleşitor, transformându-se într-o adevărată junglă a valorilor de adevăr încastrată între sinapsele creierului meu. E bine sau nu? Greşesc că le detest, sau ar trebui să le iubesc, căci despre femei este vorba (sau, mai bine zis, acelea dintre ele care majusculează termenul). Din contopirea slabelor raze de lumină ce pătrundeau prin desiş am extras un set de idei preconcepute. Femeia în general este creatura care atunci când are dreptate se înşeală, iar când este satisfăcută începe să nu mai fie. Nimic. Femeia în particular este creatura care îşi răspunde la întrebarea pe care singură ţi-a pus-o, dar la care avea pregătit deja răspunsul. O atitudinea pe care, după o minusculă experienţă de viaţă, conştient că înseamnă renegarea propriului spirit, am ajuns să o dezavuez. După 19 ani de dispreţ orientat spre feminism mi-am apucat concepţiile strâns, am închis ochii, am călcat acceleraţia, am tras frâna de mână şi… când m-am trezit, am văzut asta.

Vă iubesc!

11 comentarii

Filed under Personal

11 responses to “Cum am ajuns până aici

  1. Pingback: Cum am ajuns până aici - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. =)) Nu se poateee !!!! Deci cum ?!?! Mai dau o data play si rad cu lacrimi ! De ce n-o fi curatat mai bine rotile alea din fata ??!?!? =))

  3. Dap imi place cum rotile din fata erau problema. Iar ce-a urmat e dovada clara ca „lipsa de inspiratie” nu prea doare fizic, ci doar la buget… Uneori. Deci… trist. Si amuzant. Si mi se face parca mila… pentru masina, fireste… Ma cuprind atatea sentimente, si majoritatea nedefinite. :))

  4. Aceleaşi reacţii le-am avut şi eu. Ulterior m-a cuprins filozofia.😀

  5. Pentru ea tracţiunea pe spate e cel mai probabil o formă de masaj.

  6. Sau poate ca trebuiau curatate doar daca dadea cu spatele. Mai stii?

  7. Absolut ! De ce nu m-am gandit ?!😀 Daca dai cu spatele folosesti rotile din spate, daca mergi in fata evident le folosesti pe alea din fata, logic nu ? Ce tantalau sunt😀

  8. Pingback: Tweets that mention Cum am ajuns până aici | Wiki Life -- Topsy.com

  9. EvilEssence

    Epic fail.😀 )))))
    Pacat de masina, pacat de casa. Femeile la volan sunt pericol public indiferent de conditiile meteo sau de ce masina ar conduce. Le-as impusca pe toate.

  10. @Ionuţ: eu zic să iei neşte lecţii de la dom’şoara că evident se pricepe.
    @EvilEssence: mai sunt şi excepţii. Consideram replica asta un clişeu penibil, până când am văzut o puştoaică de 20 de ani, 1.60m, 45kg conducând o Dacie Logan prin aglomeraţia Ieşeană. La fiecare intersecţie băteam două perechi de cruci… Totuşi, gândind majoritar, femeile la volan sunt o privelişte minunată în peisajul traficului actual.😀 Asta ca să fiu un gentleman.

Lasă un răspuns

