Ceva artistic

Îmi pune mereu un zâmbet pe buze.

4 comentarii

Filed under Muzici

4 responses to “Ceva artistic

  1. Pingback: Ceva artistic - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Nu esti singurul😉 . Am vazut scenele astea de zeci de ori, dar filmu-n sine nu. Nu suport musical-urile. Pe-asta l-as digera totusi.

  3. Vlad nici eu nu prea inghit musical-urile,(zic ca nu am stofa de asa ceva ), adr pe asta l-am vazut, si mi-a placut mult, asta asa ca o idee😀
    Ca tot veni vorba, Ar fi o idee buna pentru asta-seara😀

  4. Nici eu nu pot cu musicalurile. Când au început ăia în Sweeney Todd să cânte s-a terminat toată şmecheria.😀 Scena asta din Grease îmi este însă foarte dragă.

Lasă un răspuns

