Melodia serii

Dacă voi aveți ceva de spus, chiar vă rog. Eu n-am cuvinte.

2 comentarii

Filed under Muzici

2 responses to “Melodia serii

  1. Anca

    Iubesc formatia asta, dar am fost dezamagita de concertul lor din Iasi de acum cateva luni. Au pus la voce un pacalici cu stil de pirat-smecheras cu o f mare nevoie de confirmare… avea voce buna, dar in nici un caz pt a reprezenta o formatie ca Phoenix… si multumea publicului de parca era formatia lui… am stat pe banca pe toata durata concertului si l-am privit cu ura… m-am simtit f frustrata si dezamagita

  2. Eu am pe iPhone toate piesele lor, cel mai mare vis al meu la ora actuală fiind să îi văd Live în componența lor de glorie, cu Baniciu la microfon. Fără el, Phoenix nu va mai fi niciodată la fel. Nu știu dacă se vor împăca, dar până atunci nu vreau să trec prin ce ai trecut tu. Te înțeleg perfect. :))

Lasă un răspuns

