Update

Am renunţat de ceva timp la fostele obiceiuri, probabil din cauza unor schimbări astronomice, unor uneltiri masonice sau, poate, pur şi simplu dezvoltării psihologice la care vârsta mă supune fără urmă de milă sau compasiune. Mă plictisesc repede, dar tot atât de repede devin nostalgic, aşa că iată-mă din nou pe plaiurile virtuale ale wikilife-ului. Absenţa mea n-a fost una în van, ci a deschis calea către ceva ce sper că se va dezvolta şi va deveni cât mai cunoscut. Acel ceva este noul meu loc de joacă, un spaţiu virtual destinat filmelor, dar numai unei categorii aparte, şi-anume cele pe care Trebuie să le vezi! Se numeşte Cinefon, şi este disponibil la adresa http://cinefon.ro/ sau dând click pe imaginea de mai jos. Astfel, acest blog va rămâne deschis doar pentru alte activităţi cu o tentă uşor personală, aşa că se va updata mai rar, dar nu va cădea în dizgraţie. Vă aştept!

Cinefon - în limbaj de lungmetraj

Cinefon - în limbaj de lungmetraj

2 comentarii

Filed under Personal

2 responses to “Update

  1. Felicitari ! ! !, si cum pana acum niciodata nu am regretat propunerile tale si ale lui Vlad Creanga, nu pot decat sa ma bucur sincer, ca voi gasi toate recomandarile intr-un singur loc.Excelenta ideea si prezentarea, bravo !

    E musai sa marturisesc ca dupa ce am accesat cinefon.ro (nestiind ce si cum), eram gata sa incep sa dau mailuri de atentionare, recunoscand parte din texte😀.De aceea si raspunsul meu la intrebarea de pe blogu-mi, a fost cam naiv , neintelegand ce vrea sa zica „site nou”, asadar raspunsul, acum „in cunostinta de cauza”, este aici (recomand vaianta iframe a butonului, pentru a nu aparea conflitcte cu alte scripturi)

    Si ca sa inchiei , bine ai revenit amice, caci cu sesiunea asta (probabil si cu proiectul cu cinefon.ro), si tu si Vlad Creanga tare imi lipsiserati😉

    Era sa uit…felicitari !🙂

  2. Mulțumim Ionuț pentru încredere și pentru sprijinul pe care ni-l acorzi, atât prin cuvintealese, cât și prin bundecitit! Am adăugat butonul, sper să facă bine amândurora! Din nou, mulţumim!

Lasă un răspuns

